IT - Beställ, ändra och avsluta telefonnummer/surf
Den här tjänsten kräver inloggningBehörig?
Här kan nedanstående beställa och hantera mobilabonnemang, anknytningar och mobilt bredband samt beställa nytt SIM-kort via denna e-tjänst.
- Välfärd Gävle: Chef eller administratör/samordnare på uppdrag av chef.
- Utbildning Gävle: Chef eller administratör/intendent på uppdrag av chef.
- Övriga Gävle kommun/koncernverksamheter: Telefonisamordnare.
- Ockelbo kommun: Telefonisamordnare
Rådgivning och hjälp
Vid massuppsägning/ändring eller komplicerade ärenden som avviker från standard, skicka en beställning till it-enheten.valfard@gavle.se. Våra telefonisamordnare har möjlighet att göra massbeställingar som ett ärende istället för många ärenden.
Abonnemang och priser
Se sidan Abonnemang på Ankaret för mer information om olika abonnemang och sidan Telefoni - prisinformation på Ankaret för information om priser för abonnemang.
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Telefonnummer
- Mobilnummer
- Roll
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
- Avtal ska kunna fullgöras med den registrerade
Lagringstid
- För evigt
Sparade ärenden (påbörjade men ej inskickade) raderas automatiskt efter 90 dagar.
Övriga upplysningar
Läs mer om behandling av personuppgifter under "Om" i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringOm du önskar använda dig av dina rättigheter enligt Dataskyddsförordningen kan du skicka e-post till dataskyddsombud@gavle.se eller använda e-tjänsten för kontakt . Du kan även ringa Gävle kommuns kundtjänst på 026-178000 och fråga efter Dataskyddsombudet.
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
kommunstyrelsen@gavle.se
Lottie Hammarstrom
lottie.hammarstrom@gavle.se