Begäran om extra ersättning
Den här tjänsten kräver inloggningE-tjänst för att lämna in begäran om extra ersättning, arvode med mera för olika slags uppdrag i kommunen.
Du kommer behöva ange attesterande chef, ansvar och verksamhet
När du lämnar in begäran om ersättning så kommer du behöva ange den chef som ska godkänna (attestera) ersättningen samt dennes ansvar (4 siffror) och verksamhet som ersättningen ska belasta.
Inskickade ärenden hanteras av Lönesupport, Styrning och stöd.
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- E-postadress
- Personnummer
- Användarnamn
- Roll
När vi handlägger ditt ärende registreras personuppgifterna ovan. Uppgifterna behandlas i de ärendehanteringssystem som vi använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
- Den personuppgiftsansvarige ska kunna fullgöra en rättslig skyldighet
Lagringstid
- 10 år
Sparade, ej inskickade, ärenden gallras efter 90 dagar.
Mottagare av personuppgifter
Samarbetande bank för utbetalning av ersättning.
Övriga upplysningar
Läs mer om behandling av personuppgifter under "Om" i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringOm du vill lämna klagomål på hur vi behandlar dina personuppgifter kan du
- skicka e-post till dataskyddsombud@gavle.se
- använda e-tjänsten för kontakt
- ringa Gävle kommuns kundtjänst 026-17 80 00 och fråga efter Dataskyddsombudet
Personuppgiftsansvarig
Kommunstyrelsen
kommunstyrelsen@gavle.se
HR-service, Styrning och stöd